hirdetés
hirdetés
 
 

Y generációs példaképet választott a Fürge Diák Iskolaszövetkezet

 


A Fürge DiáX nevű program során a versenyzők több mint 6100 labdapattogtatással, 150 beküldött tematikus fotóval, 1 tanórányi logikai feladatvégzéssel, 64 munkaélménnyel és közel 6500 ledolgozott órával bizonyították, hogy köztük van a Fürge DiáX. A jövő felnövekvő generációjánál kiemelten fontos, hogy amikor példaképet választunk, az számukra is elfogadható legyen és értéket, valódi példát jelentsen. A Fürge Diák Iskolaszövetkezet 2012-ben indított „tehetségkutatója” során egy majdnem fél éven át tartó program során mérte fel a programba jelentkező több száz diák munkavégzési hajlandóságát, közösségi életét, kreativitását. A díjat az ország minden pontjáról érkező megyebajnokok közül végül Király Nikolett, a kecskeméti kirendeltség diákja nyerte, ő lett a Fürge DiáX és diáktársai „embere”.

 

Nikolett, a Fürge DiáX nyereménye egy háromhetes Miami Beachre szóló nyelvtanfolyam, félpanziós ellátással és 700 dollár költőpénzzel, és természetesen az elismerés, hogy generációjának példaképévé vált szorgalmával, hitével, és kitartásával. A megyebajnokok pedig megyénként 50 ezer forint értékű ajándékcsomagot kaptak.

 

A második helyezést (a képen balra) Varga Attila Márk, a Komárom-Esztergom megyei egykori bajnok érdemelte ki, a dobogó harmadik fokára pedig Forgács András, (a képen jobbra) Borsod-Abaúj-Zemplén megyei diák léphetett.

 

A Fürge DiáX elnevezésű, egész éven át zajló, háromfordulós pontgyűjtő verseny céljaként azt határozta meg a szövetkezet, hogy a Fürge Diák tagjai a fordulókon minél több pontot gyűjtsenek, így először megyebajnokká, végül a fődíj nyertesévé váljanak. A játék március 5-én indult, s november 15-én került átadásra a fődíj.

 

Az első fordulóra március 30-ig adhatták be a diákok egyedi reklámötletüket, mellyel iskolaszövetkezetüket népszerűsítenék. – Kifejezetten olyan ötleteket vártunk, melyek kreatívak és nem költségesek, amit a diák maga is meg tud valósítani némi támogatással – mondta Baksy Marianna, az iskolaszövetkezet marketing vezetője. A beérkezett reklámötletek közül minden Fürge Diák irodával rendelkező megyében megvalósítottuk az arra érdemes ötleteket.

 

A második fordulóban a Fürge Diák irodáinak megyéiben zajlott majd a megyebajnokok kiválasztása. Három feladattípussal szerezhettek pontot a versenyzők: a nyári hónapokban, a Fürge Diák Iskolaszövetkezeten keresztül vállalt, 100 ledolgozott óra feletti munkával szerezhetnek pontot. A játék Facebook-oldalán a versenyzőknek munkaélményeikről naplót kellett vezetniük, és minél több like-ot kellett gyűjteniük az egyes bejegyzésekre, valamint a „hónap feladatával” is volt lehetőségük pontot szerezni. A második forduló végén kiválasztott megyebajnokok folytatták a versengést a harmadik fordulóban, ahol a játék Facebook-oldalán kellett továbbra is munkaélményeket publikálniuk, valamint az őszi hónapokban országjáró körútra indult „kisFüfü”, a szövetkezet kabalaállatának mini plüssverziója, „aki” a versenyzők segítségével rengeteg közösségi élmény része volt a fotók alapján. Végül egy mindent eldöntő mérkőzésen gyűjthettek pontot a megyebajnokok, ahol logikai, ügyességi feladatok megoldásával gyarapíthatták pontszámaikat.


A cél szem előtt tartását a diákok felé sem véletlenül kommunikáltuk, ugyanis a Fürge DiáX üzenete azonos a tehetségkutatókéval, elhinni, hogy több van egy diákban mint amit sokan, akár generációtársai gondolnak róla, és ezt jutalmazni. Tenni és kapni, közösségben élni és dolgozni, és még sorolhatnánk. Mindenesetre büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan korosztállyal kereshetjük a közös hangot, mely meghatározó lesz a későbbiekben nem csak diákmunka területén.– fogalmazta meg a verseny céljait Baksy Marianna.

 

diakoldal.hu, 2012. november 19., hétfő